Hee dit is mijn blog. Ik ben Emma en 13 jaar. Neem gerust een kijkje en ik hoop dat je het leuk vind.

zondag 13 december 2015

Swap met vriendin



Vandaag heb ik een swap met m'n vriendin gedaan. Ik heb een pakketje met cadeautjes voor minimaal 15 euro voor haar gekocht en zij voor mij. Lees vooral verder als je wilt weten wat ik heb gekregen !



Ik vind het tasje er superleuk uitzien en hoe het is ingepakt ook echt superleuk het is een beetje een roze thema en ja ik hou van die kleur, superleuke verpakking
Als eerste wat vooraan in het pakketje lag is deze Victoria secret bodylotion en hiermee ben ik heel blij en hij ruikt superlekker ik hou zo veel van Victoria secret producten echt perfect! 
Deze 2 deo bussen heb ik ook gekregen, dit zijn deo mini bussen. Dit zijn de beauty finish en go fresh dove deo bussen. Hier ben ik ook erg blij mee omdat mijn deo bus bijna op is en nu 2 nieuwe heb.
Deze 2 maskers heb ik ook gekregen wat ik ook echt heel blij mee ben. Dit zijn de chocolate en macaron Peel off maskers. Heel lekker en kan ik weer relaxen. 
Deze garnier reinigingswater gekregen, deze reinigt je gezicht maakt het zachter en haalt je make-up ervan af heel fijn dag het alles in 1 is en het klein is handig voor op reis. 
En als laatste heb ik deze monster gekregen. Het is een haarmasker van garnier. Ik gebruik noot haarmaskers maar nu kan ik het voor de eerste keer proberen fijn dus. Dit is de loving blends masker met honing.

Dit was mijn swap met m'n vriendin ik ben er echt superblij mee! Laat een reactie achter met wat jij van deze swap vond.






2 opmerkingen: