Hee dit is mijn blog. Ik ben Emma en 13 jaar. Neem gerust een kijkje en ik hoop dat je het leuk vind.

maandag 14 december 2015

Oogschaduw palette stash

Het leuk me wel eens leuk om een artikel te schrijven over mijn stash, dus hier is mijn oogschaduw palette stash. Ik heb er niet superveel ofzo maar voor mij is dat niet nodig want ik gebruik altijd alleen maar Nude kleuren.


Ik begin met het palett die ik als eerste heb gekocht en deze is van het merk essence, all about bronze. Deze heb ik gekocht bij de Kruidvat en het zijn gewoon Nude kleuren met lichte glitters erin verwerkt.
Als volgt heb ik deze Max&More baked eyeshadow dit een palette met 4 kleuren en deze heb ik gekocht bij de action. Hier ga ik niet al te veel over vertellen want hier heb ik al een review over geschreven 2 artikel geleden, lees die vooral als je meer wilt weten over deze oogschaduw pallet.
En dit is het pallet van het merk Max&More en deze heb ik ook gekocht in de action. Dit is een palette met 28 kleuren en dat is dan ook mijn grootste palette. Het is een fijn pallet maar hele mooie kleuren
 
En als laatste heb ik deze W7 eye collie palette in the mood. Dit zijn natural Nude kleuren en ik ben hier echt superblij mee! Het zijn. Hele mooie kleuren en een kleine doos met 5 kleuren erin. Deze heb ik gekocht bij de big bazar.

Dit was mijn oogschaduw palette stash. Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden en laat in de reactie achter als je ergens een review over wil. 

1 opmerking: