Hee dit is mijn blog. Ik ben Emma en 13 jaar. Neem gerust een kijkje en ik hoop dat je het leuk vind.

donderdag 10 december 2015

Review Max&More baked eyeshadow


Toen ik even in de action aan snuffelen was kwam ik terecht bij de make-up onder andere heb ik dit palletje gekocht. Het is een hele budget oogschaduw, hij koste maar €0,79 ik heb hem meteen meegenomen om te reviewen. Ik heb ook andere dingetjes meegenomen waar ook reviews over komen later. 


Ik vind het qua de buitenkant een erg mooi pallet de kleuren zien er mooi uit en het trok me erg aan. Het is een handige verpakking omdat het klein is en ook zit er een kwastje bij handig voor onderweg! Het is veel oogschaduw voor zo'n laag prijsje de kleuren puilen nog uit het doosje.  

Ik ben hier de kleuren gaan swatchen op mijn arm. Na een paar keer met m'n vinger over m'n arm te gaan met de kleur heb ik deze kleuren gekregen. Je moet zeker een paar keer over je huid gaan met deze oogschaduws om een goede kleur te krijgen met goede pigment. De zwarte kleur is niet pikke donker maar is ook een beetje aan de grijze kant en de lichtste kleur is ook een tikkeltje aan de roze kant. Ik vind het mooie kleuren om een leuke ooglijk te maken

Ik heb hier een soort van smokey eye look gemaakt met alle vier de kleuren. Ik heb heel vaak de kleuren aangebracht om een kleur te krijgen die je goed ziet want 1x op je oog aanbrengen geeft je geen goede pigment. Op mijn ooglid heb ik de lichtste kleur aan de rechterkant heb ik de goude kleur op mijn arcadeboog heb ik de donkerbruine kleur gebruikt en in de rechterhoek heb ik de zwarte kleur gebruikt en dat gemengd.

Ik vind dit pallet een leuk pallet mooie kleuren en je kan er een mooie ooglook mee maken, handig voor op reis maar er zit niet heel veel pigment in. Ik geef deze een 8,4 en ga hem zeker vaak gebruiken. Voor deze prijs is die zeker goed ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten