Hee dit is mijn blog. Ik ben Emma en 13 jaar. Neem gerust een kijkje en ik hoop dat je het leuk vind.

woensdag 9 december 2015

Mini-shopblog : Kruidvat

Vandaag ben ik gaan shoppen in de Kruidvat en daar heb ik ook nu een shopblog over. Ik ben voor gegaan naar de Kruidvat omdat ik een Nude opgschaduwpallet van Essence wilde uitproberen en toen heb ik een paar kleine dingetjes erbij gekocht vooral make-up.




                                     

Als eerste heb ik deze opgschaduwpallet gekocht. Ik heb hem gekocht van het merk essence en de naam is all about bronze eyeshadow. Hij kostte €3,99 , een mooi prijsje voor een mooi pallet nu nog hopen dat het pallet fijn is.
                                      
Dit zijn de kleuren van het pallet vooral Nude kleuren zitten erin ik hou ook meer van Nude kleuren.  Binnenkort kan er een review over komen.
Bij de oogschaduw heb ik ook deze oogschaduwkwast gekocht, mijn oude oogschaduwkwast ben ik kwijtgeraakt en je hebt er natuurlijk wel 1 nodig voor het aanbrengen van de opgschaduw. Deze oogschaduwkwast is ook van het merk essence -ik vind hem trouwens superleuk-en hij zat in de  voordeelbak dus was hij €1,00. 
Ook heb ik deze coverstick gekocht. Deze coverstick is ook van het merk essence en het is de 03 Matt honey. Deze kostte €1,99 wat ik trouwens best goedkoop vind voor een coverstick.
Er waren 4 kleuren en ik heb ze alle 4 geswatcht en deze paste het beste bij mijn huidskleur. Ik hoop dat deze me goed bevalt. 
Als laatste heb ik deze BabyLips Balm&blush gekocht. Deze is van het merk Maybeline en ik ben er superblij mee, ik had een blush nodig en toen zag ik deze en vond hem heel handig omdat het ook een lipbalm was. 
Ik vind het een supermooie kleur ik heb de Peach kleur gekozen en zo heet die ook. Deze was wat duurder dan de andere producten , €5,99 maar het is wel superfijn. 

Dit was mijn mini-shopblog van de Kruidvat en ik hoop dat jullie het leuk vinden. Laat een reactie achter wat jullie ervan vonden of van welk product jullie graag een review over willen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten